Müşteri Hizmetleri : 0432 210 02 14

Daha Fazla

Terra Docs Sayısal Arşiv ve Doküman Yönetimi

Ürün Kodu:

Stok Durumu: Var







Kurumların dokümanları ile ilgili işlevsel tüm ayrıntıları takip edebilecekleri ortamların bütünü kısaca Doküman Yönetim Sistemini oluşturmaktadır. Burada belirtilen doküman sadece kağıt belgeleri değil aynı zamanda elektronik ortamda oluşturulan ve saklanan dosyaları da içermektedir. Bu doğrultuda doküman kavramı bir bütün olarak ele alındığında çoğu kurum için ortaya çıkan doküman arşivi de küçümsenmeyecek düzeylere ulaşmaktadır.

Doküman Yönetim Sistemi kaydetme, değiştirme, arama-bulma, görüntüleme, kopyalama, yazdırma, karşılaştırma gibi temel özellikleri taşımanın yanı sıra belgelerle ilgili güvenlik sorununu da minimuma indirgemektedir.

  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1